آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

آخرین مطالب

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

المنت فشنگی

المنت فشنگی چیست؟

المنت فشنگی یک عنصر گرمکن صنعتی به شکل لوله است که می تواند در سوراخ های سوراخ شده وارد شود. المنت فشنگی گرمایش موضعی و دقیق را ارائه می دهند و معمولاً در صنعت فرآیند گرمایش استفاده می شوند. به طور معمول از المنت فشنگی برای گرم کردن یک بلوک فلزی از داخل استفاده می شود و بر اساس نیاز برنامه می تواند به یک چگالی خاص وات ساخته شود.

دو روش تولید المنت فشنگی وجود دارد که عمر مفید آنها را تضمین می کند و باعث نمی شود که آنها زودرس خراب شوند. اولی یک المنت فشنگی استاندارد و دومی المنت فشنگی تعویض شده است. حتی اگر هر دو المنت فشنگی ممکن است از بیرون یکسان به نظر بیایند ، اما بسیار متفاوت ساخته شده اند. المنت فشنگی معمولی رایج ترین آنها هستند ، اما اگر نیاز به کار در دماهای بالاتر و برنامه های ارتعاش دارید ، به المنت فشنگی متراکم احتیاج دارید.

http://s4.picofile.com/file/8371188626/download_5_.jpg

یک المنت فشنگی دارای سیم پیچ های بخاری سیم نیکروم است که از طریق سوراخ های لوله سرامیکی بافته می شوند. پرکننده خالص اکسید منیزیم به داخل سوراخها ارتعاش می یابد و کویل ها را گرم می کند تا حداکثر انتقال حرارت به غلاف از جنس استنلس استیل باشد.

سیم نیچرومی المنت فشنگی پیچ خورده محکم در اطراف یک هسته سرامیکی پیچیده شده است تا آن را در مجاورت غلاف بخاری قرار دهد. اکسید منیزیم خالص در داخل لرزش دارد و بخاری به قطر خاصی تعویض می شود. این اکسید منیزیم را فشرده می کند ، بنابراین ضمن حفظ خواص دی الکتریک آن ، به یک هدایت گرما از سیم تبدیل می شود. به همین دلیل با دماهای بالا بسیار خوب کار می کند.

عمر مفید یک المنت فشنگی با این که سرعت تولید گرما در سیم مقاومت به غلاف خارج می شود ، مشخص می شود. بنابراین چرا المنت فشنگی از کار می افتند و گاهی اوقات زودرس؟ دلایل آن شامل تناسب نادرست ، رطوبت ، چگالی وات خیلی زیاد است یا اگر از ولتاژ نادرست استفاده می کنید.

تناسب نامناسب شایع ترین علت خرابی المنت فشنگی است. اگر المنت فشنگی داخل سوراخی که در آن وارد شده است قرار نگیرد ، بخاری نمی تواند گرمای حاصل از تماس با غلاف را از بین ببرد. بنابراین ، در واقع ، دمای داخل بخاری تا زمانی که اکسید منیزیم یا سیم مقاومت خراب نشود و بخاری از بین نرود ، به افزایش خود ادامه می دهد.

در صورت وجود رطوبت یا ناخالصی ها ، می توان آنها را وارد بخاری کرد. از آنجا که اکسید منیزیم هیدروسکوپی است ، هر زمان که قدرت بخاری های برقی از بین برود ، یک خلاء داخلی اتفاق می افتد که در هوا از محیط اطراف بیرون می کشد. این خلاء می تواند باعث اتصال کوتاه شود.

در آخر،مطمئن شوید که چگالی وات بیش از حد زیاد نیست و از ولتاژ صحیح استفاده می کنید. در هر یک از این موارد می توان یک المنت فشنگی خاص را به کار برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد المنت فشنگی به سایت شرکت آتشکار المنت مراجعه کنید.

 

  • اتشکار المنت