آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

المنت میله ای چگونه کار می کند؟

المنت میله ای برای گرم کردن ماشین آلات و برای گرم کردن قالبها و ابزارها بطور عمده در صنایع پلاستیک ، ریخته گری و لاستیک استفاده می شوند. المنت میله ای ، ساخته شده از مایکانیت یا سرامیک پوشیده از ورق فلزی ، المنت میله ای برای گرم کردن تماس در دستگاه ها و اکسترودر و برای گرم کردن ظروف ، مخازن و غیره استفاده می شوند.المنت میله ای یک و دو تکه برای نصب آسان و طول عمر عملیاتی در دسترس است. طیف گسترده ای از اندازه های قطر داخلی از 1 "-12" (25-300 میلی متر ). انتخاب گسترده ای از ترتیبات خاتمه و بستن در مورد المنت میله ای در دسترس است.

تهیه المنت میله ای

سیم مقاومت المنت میله ای در اطراف عایق میکا پیچیده است. باند فولادی ضد زنگ با عرض کامل ساخته شده با گیره پیچ به صورت استاندارد (چشمه لود شده یا چفت و گیربکس در دسترس در اندازه های بزرگتر. روکش فلزی المنت میله ای مقاوم در برابر زنگ به عنوان استاندارد ، فولاد ضد زنگ یا غلاف آلومینیومی در دسترس است.پایانه های المنت میله ای از جنس استنلس استیل یا از پیش سیمی با آستین فایبرگلاس ، سیمهای بافته یا سیمهای زرهی یا سوکت IEC برای جدا کردن سریع می باشند. المنت میله ای ترموکوپل های نوع K ساخته شده در صورت درخواست به بهترین نحو ساخته می شوند.المنت میله ای طراحی سفارشی در صورت درخواست موجود است.

تولید المنت میله ای :

المنت میله ای تولید کنندگان و تجهیزات المنت میله ای با شهرت برای نمونه سازی سریع ، چرخش سریع برای اجرای پیش تولید و چشم پوشی از طراحی مقرون به صرفه ، به سرعت متوجه می شوند که المنت میله ای یک تامین کننده شریک بلند مدت و با ارزش است. بخاری باند ساخته شده خود را به ترتیب سفارش دهید ، یک نقل قول فوری دریافت کنید و بصورت آنلاین سفارش دهید.

المنت میله ای راه حلی برای طیف گسترده ای از کاربردهای گرمایش صنعتی است. المنت میله ای قابل تنظیم هستند، با تعدادی از مواد ، سبک خاتمه و مکانیزم بستن ، دارای بریدگی ها و سوراخ های موجود در المنت میله ای. دارد می توانید اطلاعات بیشتری در مورد المنت میله ای در هر گروه جداگانه مطالعه کنید.

المنت میله ای در طیف وسیعی از اندازه های استاندارد از انبار موجود می باشند. سایر سبک های المنت میله ای جهت سفارش ساخته شده اند و می توانند در کمتر از 2 روز کاری تولید شوند. برای به دست آوردن یک المنت میله ای ساخته شده ، می توانید با استفاده از تنظیم آسان کن بخاری باند ما ، یک المنت میله ای را با مشخصات دقیق خود تنظیم کنید ، سپس یک نقل قول فوری دریافت کنید و بصورت آنلاین سفارش دهید. همچنین می توانید برای ما ایمیل بفرستید ، یکی از فرمهای تماس ما را پر کنید یا در صورت تمایل بیشتر اطلاعات مفید و کامل تری را در مورد المنت میله ای در اختیارتان قرار دهیم.  انتخاب ما از دسته محصولات المنت میله ای را که با تخفیف های عمیق با حمل و نقل فوری در دسترس هستید ، حتما بررسی کنید. ممکن است یک المنت میله ای پیدا کنید که با برای برنامه شما کار کند.

  • ۹۸/۰۸/۱۹
  • اتشکار المنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی