آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

المنت میله ای

المنت میله ای چیست؟

المنت میله ای بخشی از یک دستگاه الکتریکی است که در آن انرژی الکتریکی به گرما تبدیل می شود.

یک المنت میله ای معمولا یک سیم پیچ، روبان (مستقیم یا موجدار) یا نوار سیم است که گرما بسیار شبیه یک رشته لامپ است. وقتی جریان الکتریسیته از آن جریان می یابد، قرمز و داغ می شود و انرژی الکتریکی را از طریق آن به گرما تبدیل می کند که در همه جهت از آن عبور می کند.


المنت میله ای


المنت میله ای معمولا بر اساس نیکل یا آهن عمل می کنند. نیکل معمولا نیچرم، آلیاژ (مخلوطی از فلزات و گاهی اوقات سایر عناصر شیمیایی) است که شامل حدود 80 درصد نیکل و 20 درصد کروم است (ترکیبات دیگر نیکروم در دسترس هستند، اما ترکیب 80-20 بیشتر است مشترک). دلایل مختلفی وجود دارد که چرا نیچرم محبوب ترین مواد برای عناصر گرمایش است: نقطه ذوب بالا (حدود 1400 درجه سانتی گراد یا 2550 درجه فارنهایت)، اکسیداسیون (حتی در دماهای بالا)، بیش از حد گسترش نمی یابد هنگامی که آن را گرم می شود، و دارای معقول (مقاومت خیلی کم، نه خیلی بالا و منطقی ثابت) (آن را فقط در حدود 10 درصد بین دمای اتاق و حداکثر دمای کار افزایش می یابد).

المنت میله ای بخش مهمی از بخاری صنعتی با مزایای مختلف افزوده است که به یک برنامه خاص اختصاص دارد. انتخاب عناصر گرما به طور عمده بستگی به نوع و ماهیت رسانه ای که برای آن استفاده می شود دارد. المنت میله ای  علاوه بر این رسانه، در بخاری نیز نصب خواهد شد و بر روی نوعی از آلیاژ ساخته شده است. این عناصر کارخانه به شکل و اندازه هر پیکربندی شده است.المنت میله ای در دمای بسیار بالا عمل می کنند زیرا بعضی از عناصر گرمایشی برای کارکرد بسیار بالای دمای فرایند 1،600 وات مورد نیاز است. مواد برای المنت میله ای بسته به کاربرد آن متفاوت است.

کاربرد المنت میله ای:

المنت میله ای از عناصر گرمایش لوله ای هستند که معمولا در صنایع گرمایی به علت قابلیت پذیری و مقرون به صرفه بودن آنها استفاده می شود. آنها برای گرم کردن مایعات، جامدات و گازها از طریق هدایت، انتقال و حرارت تابش استفاده می شوند. قادر به رسیدن به درجه حرارت بالا هستند. المنت میله ای یک انتخاب کارآمد برای کاربردهای صنعتی سنگین است.

المنت میله ای عناصر مورد استفاده برای بخاری های الکتریکی هستند. المنت میله ای بسیار قابل تنظیم، و انرژی کارآمد دارند و می توانند برای اکثر برنامه های کاربردی حرارت استفاده شوند. آنها را می توان به هر شکل - به طور معمول گرد، مثلثی یا مسطح استفاده کرد.

چگونه المنت میله ای کار می کند؟

المنت میله ای انتقال حرارت را از طریق تماس مستقیم با مایع، جامد یا گاز انتقال می دهند. آنها با توجه به تراکم، اندازه، شکل و غلاف خاص خود بر اساس برنامه خاص ، پیکربندی شده اند. المنت میله ای می تواند در موقع پیکربندی مناسب به دمای 750 درجه سانتیگراد یا بالاتر برسد.

 

قیمت المنت میله ای:

قیمت المنت میله ای با توجه به انواع آن متفاوت است و معمولا از 35 تا 100 دلار متغیر است.

 


المنت میله ای


  • ۹۸/۰۵/۰۵
  • اتشکار المنت

المنت میله ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی