آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

تشکار المنت

آتشکار المنت

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سیم کروم نیکل  چیست؟

سیم کروم نیکل از یک آلیاژ غیر مغناطیسی تشکیل شده است که در درجه اول از نیکل ، کروم و آهن تشکیل شده است. سیم کروم نیکل با مقاومت بالا و مقاومت در برابر اکسیداسیون خوب مشخص می شود. سیم کروم نیکل نیز بعد از استفاده از قابلیت انعطاف پذیری خوب و قابلیت جوشکاری عالی برخوردار است.

عددی که پس از نوع سیم کروم نیکل حاصل می شود ، نشان دهنده درصد نیکل در آلیاژ است. به عنوان مثال ، "نیکروم 60" تقریباً 60٪ نیکل در ترکیب خود دارد.

برنامه های کاربردی سیم کروم نیکل شامل عناصر گرمایش سشوار ، سیلر و گرما و پشتیبانی سرامیکی در کوره است.

سیم کروم نیکل که به نام نیکروم نیز شناخته می شود ، آلیاژ است که با مخلوط کردن نیکل ، کروم و ، گاهاً آهن تولید می شود. این آلیاژ با توجه به مقاومت در برابر گرما و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون ، برای تعدادی از کاربردها بسیار مفید است. از تولید صنعتی گرفته تا کار سرگرمی ، سیم کروم نیکل در طیف وسیعی از محصولات تجاری ، صنایع دستی و ابزار موجود است. همچنین برنامه هایی را در تنظیمات تخصصی پیدا می کند.

همانطور که گفته شد سیم کروم نیکل آلیاژ ساخته شده از نیکل و کروم است. در برابر گرما و اکسیداسیون مقاومت می کند و به عنوان یک عنصر گرم کننده در محصولاتی مانند توستر و سشوار عمل می کند. علاقمندان از سیم کروم نیکل در مجسمه های سرامیکی و شیشه سازی استفاده می کنند. سیم کروم نیکل را می توان در آزمایشگاه ها ، ساخت و ساز و الکترونیک تخصصی نیز یافت.

ویژگی های سیم کروم نیکل

اگرچه دستور العمل های مختلفی برای نیکروم وجود دارد که به کاربرد مورد نظر آن بستگی دارد ، اما متداول ترین شکل آلیاژ از نسبت 60 درصد نیکل و 40 درصد کروم تولید می شود. صرف نظر از نسبت ، تمام آلیاژهای نیکروم دارای خواصی هستند که آلیاژ را قابل توجه می دانند. سیم کروم نیکل در برابر گرما و خوردگی در آب مقاوم است و در هنگام گرم شدن ، یک لایه نازک از اکسید کروم تشکیل می دهد و باعث می شود تا عملا از اکسیداسیون مصون شود. نکته قابل توجه ، نیکروم بسیار مقاوم است و باعث می شود حتی در معرض جریان الکتریکی کوچکی گرم شود. این صفات کاربردهای متنوعی را در صنایع مختلف به سیم کروم نیکل می دهد.

المنت ها

از آنجا که سیم کروم نیکل در برابر برق بسیار مقاوم است ، به عنوان یک عنصر گرمایش در محصولات تجاری و ابزار خانگی بسیار باورنکردنی است. توسترها و سشوارها برای ایجاد مقادیر زیادی گرما مانند کوره های توستر و بخاری های نگهدارنده از سیم کروم نیکل استفاده می کنند. کوره های صنعتی همچنین از سیم کروم نیکل برای عملکرد استفاده می کنند. برای ایجاد برش سیم داغ می توان از طول سیم کروم نیکل نیز استفاده کرد که می توان از آن در خانه یا در یک محل صنعتی برای برش و شکل دادن به فوم ها و پلاستیک خاص استفاده کرد. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی